وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

در این مراسم دانشجویان سعی کردند بجای قرائت قرآن و انجام آداب مذهبی سفارش شده برای شادی روح مرحوم پناهی ، با ساز و آواز و آلات موسیقی یادی از آن بازیگر و هنرپیشه سینما کنند.
متاسفانه این روزها عده ای به ظاهر روشنفکر سعی در بدعت گذاریهای غلطی در آداب فرهنگی و اسلامی جامعه دارند که نه تنها هیچ نسبتی با رسوم اسلامی ما نداشته بلکه نشانه های ملموس یک پیشروی خزنده و نرم در سبک زندگی اسلامی و ایرانی جامعه را حکایت می کند.

به گزارش سرویس سبک زندگی بی باک، مراسم بزرگداشت حسین پناهی دژکوه (زادهٔ ۱۳۳۵ دژکوه – درگذشتهٔ ۱۳۸۳ تهران) شاعر، نویسنده ، کارگردان و بازیگر ایرانی بعد از ظهر دیروز یکشنبه با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان شاعر در دانشکده فنی واحد تهران مرکز برگزار شد.

متاسفانه این مراسم نیز همچون برخی دیگر از مراسمات اخیر برای چهره های سینما و ورزش کشور با انحرافاتی از سبک و سیاق غربی همراه بود.

در این مراسم دانشجویان سعی کردند بجای قرائت قرآن و انجام آداب مذهبی سفارش شده برای شادی روح مرحوم پناهی ، با ساز و آواز و آلات موسیقی یادی از آن بازیگر و هنرپیشه سینما کنند.


البته این نوع مراسمات و بدعتهای غربی مسبوق به سابقه می باشد چنانکه دست اندرکاران برنامه نود برای شادی روح ناصر حجازی بجای تقاضای قرائت فاتحه و صلوات، از مخاطبان خود خواستند تا عدد یکی را پیامک کنند و عده ای به ظاهر سینه چاک ناصرخان هم در قطعه " نام آوران" بهشت زهرا(س) جمع شدند و به جای قرائت قرآن و فاتحه خواندن بر سر مزار وی، با کف زدن و شعارهای ورزشگاهی که هیچ محتوای دینی و تاثیر معنوی برای شادی روح مرحوم حجازی نداشت، علاوه بر برانگیختن تعجب سایر عزاداران در بهشت زهرا(س)، برای لحظاتی تن ناصرخان را نیز لرزاندند.


برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید 

در اوج همین شعار دادنها و کف زدنهای بی خاصیت و بدعت آمیز بود که جوانی به قصد لیدری وسط آمد و شاید روح ناصرخان برای لحظه ای امیدوار به برچیده شدن بساط بدعت ها و رفتارهای نسنجیده و قبیح شد، امّا متاسفانه لیدر با صدای کلفت کرده اش بدعت بی ثمره معنوی دیگری را درخواست کرد و گفت: " یک دقیقه سکوت برای شادی روح ناصرخان!"

 

در تیرماه همین امسال بود که مراسم تشییع زنده یاد حمید سمندریان با حرکات عجیب و شوک برانگیز برخی هنرمندان در باغ هنرمندان به پایان رسید و پیکر این کارگردان پیشکسوت برای خاک سپاری تا قطعه هنرمندان بهشت زهرا بدرقه شد.

 

برخی اهالی سینما در این مراسم با هفت قلم آرایش و سوت و کف جناب سمندریان را به دیار باقی بدرقه کردند که با واکنش رسانه ها روبرو شد. 


 









و این قصه همچنان سر دراز دارد و انگار قرار نیست که مسئولین کشور تهاجم شوم فرهنگی و ترویج سبک زندگی غربی در جامعه را که توسط دشمنان و با استعانت برخی انسان های ساده لوح و بعضا معاند داخلی صورت می گیرد را جدی بگیرند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 6 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com